3stone

© 3stone | Powered by LOFTER
 
Little Lover - BROADHURST

小豆之家:

Feeling like I do little lover
想要你了,我的小情人
Wrap your legs around under cover
悄悄缠绕着你的双腿
And I love, I love, I love, I love
然后让我爱爱爱不停

Wake up next to you little lover
想在你身旁醒来,我的小情人
Do those things you do like no other
品尝你独特的美

And I love, I love, I love, I love
让我爱爱爱你到黑夜

Feeling like I do little lover
想要你了,我的小情人
Wrap your legs around under cover
悄悄缠绕着你的双腿
And I love, I love, I love, I love
然后让我爱爱爱不停

I want to fly, oh, I want to fly
快乐得好似要来到天堂
I want to lie next to you
想躺在你的身旁
On a white plane cuz honey I love you
依偎在白色飞机里,宝贝我爱你

I want to lie right beside you
想躺在你身旁
I want to die right beside you
即使这一刻让我死去,我也无怨无悔
And I love, I love, I love, my love
让我爱你,爱你

Feeling like I do little lover
想要你了,我的小情人
Wrap your legs around under cover
悄悄缠绕着你的双腿
And I love, I love, I love, I love
然后让我爱爱爱不停

I want to fly, oh, I want to fly
快乐得好似要来到天堂
I want to lie next to you
想躺在你的身旁
On a white plane cuz honey I love you
依偎在白色飞机里,宝贝我爱你

I want to lie right beside you
想躺在你身旁
I want to die right beside you
即使这一刻让我死去,我也无怨无悔
And I love, I love, I love, my love
让我爱你,爱你

Feeling like I do little lover
想要你了,我的小情人
Wrap your legs around under cover
悄悄缠绕着你的双腿
And I love, I love, I love, I love
然后让我爱爱爱不停

小豆之家敬上!

评论
热度(15)